Pristatymo sąlygos
-
Pristatymo sritis:
- Pristatymas vykdomas į įmonės "KARMASOCK" nustatytą teritoriją.
- Galimas pristatymas Latvijos, Lietuvos ir Estijos teritorijose.
-
Pristatymo laikas:
- Užsakymo apdorojimo laikas paprastai yra 1-2 darbo dienos.
- Sandėlyje esančios prekės išsiunčiamos per 1 darbo dieną
- Jeigu prekės aprašyme yra pažymėta, kad prekę galima užsisakyti iš anksto, o sandėlyje jos nėra, klientas turi galimybę įsigyti prekę ir ją gauti prekės aprašyme nurodytu laiku.
- Pristatymo laikas priklauso nuo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo.
- Klientams bus suteikta informacija apie numatomą pristatymo laiką ir galimą datos vėlavimą.
-
Siuntimo išlaidos:
- Pristatymo išlaidos nurodomos pateikiant užsakymą.
- Nemokamas pristatymas gali būti pasiūlytas užsakymams, viršijantiems tam tikrą sumą, atsižvelgiant į galiojančias reklamos sąlygas.
-
Siuntimo būdai:
- Iš esmės naudojamas pristatymas Omniva siuntomis, kurios leidžia klientams pasirinkti patogų prekių priėmimo tašką.
- Klientui raštu pareikalavus, pristatymas gali būti atliekamas ir kitu pristatymo būdu, atskirai susitarus dėl pristatymo sąlygų.
-
Pristatymo sekimas:
- Klientams bus suteiktas siuntimo sekimo numeris, kad galėtų sekti jų užsakymą.
- Įmonė „KARMASOCK“ nuolat teiks informaciją apie užsakymo būseną klientams, besinaudojantiems nurodytu kontaktiniu asmeniu ir susisiekimo priemonėmis.
-
Prekių būklė pristatymo metu:
- Prieš pristatant prekes, bus patikrinta jų būklė ir teisingas užsakymo įvykdymas.
- Klientai raginami pranešti apie bet kokius prekių pažeidimus ar defektus pristatymo metu.
-
Atsisakymas pristatyti ir grąžinti prekes:
- Klientai turi teisę atšaukti užsakymą ir grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, grąžinant prekę originalioje pakuotėje ir būklės.
- Prekių grąžinimo taisyklės yra aiškiai nurodytos įmonės interneto svetainėje arba klientams pateikiamoje informacinėje medžiagoje.
-
Klientų palaikymas:
- KARMASOCK siūlo klientų aptarnavimą bet kokiais su pristatymu ar gaminiais susijusiais klausimais.
- Klientai gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba nurodytais kontaktais.
Šios sąlygos yra atnaujinamos ir koreguojamos pagal „KARMASOCK“ įmonės politiką ir teisinę bazę. Klientams patariama reguliariai tikrinti svetainę arba susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kad gautų naujausią informaciją.